Adresa
DMCompany a.s., Dukelská 499, 337 01 Rokycany,
telefon (Po-Pá 8-16): +420 777 556 000
Podmínky reklamace
Reklamací můžete doručit osobně, poštou nebo přepravní službou. Zásilku prosím pojistěte a neposílejte na dobírku. Zboží musí být čisté a bez součástí, které nebyly koupeny u nás. Prodávající nemůže hradit kupujícímu jeho poplatky z pneuservisu. Reklamační doba začíná běžet dnem doručení na naši adresu. Po dobu reklamace není možno zapůjčit náhradní zboží. Více info v našich Obchodních podmínkách a Reklamačním řádu.
Podmínky odstoupení od smlouvy do 14 dnů
Pokud je kupní smlouva uzavřena distančním způsobem, má kupující-spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží osobně, písemně nebo prostřednictvím tohoto formuláře. Při odstoupení musí kupující-spotřebitel nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, včetně záručního listu, návodu, případných dalších dokumentů, veškerého dodaného příslušenství a nejlépe v původním obalu, poslat zpět ve lhůtě do 14 dní ode dne, kdy spotřebitel oznámil, že odstupuje od smlouvy. Rozhodující je datum odeslání poslední součásti. Neposílejte zboží zpět na dobírku. Doporučujeme Vám zásilku pojistit.
Prodávající vrátí kupujícímu odpovídající částku v zákonem stanovené lhůtě 14 dní od odstoupení od smlouvy způsobem, na kterém se oba dohodnou nebo způsobem, jak částku obdržel. Pokud zboží nebylo vráceno v původním obalu, může prodávající dle zákona účtovat kupujícímu náklady na nové zabalení zboží. Pokud zboží nese známky užívání, které by snížilo jeho hodnotu, může prodávající dle zákona strhnout kupujícímu částku za opravu nebo čištění.
Náklady na dodání zboží uhrazené kupujícím musejí být vráceny jen do výše nejlevnějšího způsobu dopravy, který prodávající pro dodané zboži nabízí! Přepravní náldady na vrácení zboží hradí dle platné právní úpravy kupující-spotřebitel.